Serwis gwarancyjny
PROMA POLSKA sp. z o.o. udziela użytkownikom maszyn i urządzeń marki Proma i innych marek będących w naszej ofercie gwarancji, której warunki opisuje karta gwarancyjna, dostępna do pobrania poniżej.
Karta gwarancyjna
Gwarancja udzielana jest na okres:
a) 2 lata + 1 rok (*) - maszyny, urządzenia marki Proma i wybrane urządzenia Proma Profi,
b) 3 lata + 1 rok (*) - narzędzia marki EMTOP,
c) 5 lat - wybrane produkty Proma Profi,
d) 2 lata - produkty z działu Ogród oraz marka Roxta Machinery,
e) 1 rok - produkty z działu Outlet,
f) 1 rok - akumulatory i ładowarki do akumulatorów,
g) 3 miesiące - zakupione części zamienne.
(*) - dodatkowy 1 rok gwarancji, po rejestracji zakupionego urządzenia w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakupu przez użytkownika końcowego.
Formularz rejestracji urządzenia do przedłużonej gwarancji dostępny jest pod tym linkiem.
Urządzenia produkcji firm zewnętrznych, a będące w ofercie Proma Polska objęte są gwarancją określoną przez Producenta.
Produkty kierowane do naszego serwisu prosimy przesyłać na adres siedziby firmy, z dopiskiem "Dział serwisu".
Jeśli waga maszyny przekracza 140 kg prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez Formularz zgłoszenia reklamacji / naprawy u Klienta.
W każdym przypadku zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o dołączanie dowodu zakupu oraz opisu usterki - przyśpiesza to znacznie ustalanie zakresu prac i skraca przebieg procesu realizacji reklamacji.
Numer kontaktowy do Działu Serwisu: +48 71 358 05 41 lub e-mail: serwis@promapolska.pl
Jeżeli podczas prac serwisowych przy przesłanym do nas urządzeniu usterka nie zostanie wykryta lub stwierdzona, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia właściciela urządzenia kosztami związanymi z pracą serwisanta i transportem przesyłki.
Zgłoszenie reklamacji / naprawy u Klienta
Dział Serwisu skontaktuje się z Państwem w celu doprecyzowania potrzeb i umówienia daty wizyty.
Zapraszamy do kontaktu
Poniedziałek - piątek: 8'00 - 16'00
Magazyn:
Poniedziałek - piątek: 9'00 - 17'00